Haku

Dokumenttienhallintajärjestelmän käyttöönotto ja sen suunnittelu

QR-koodi

Dokumenttienhallintajärjestelmän käyttöönotto ja sen suunnittelu

Dokumenttienhallintajärjestelmän käyttöönotto muuttaa käyttäjien päivittäistä työskentelytapaa dokumenttien käsittelyyn liittyen. Suuren muutoksen takia käyttöönotto ei ole aina ongelmaton, ja näin ollen vaatii huolellista suunnittelua. Käyttöönoton suunnittelulla voidaan vaikuttaa tässä tutkimuksessa havaittuihin onnistumistekijöihin ja näin edesauttaa käyttöönoton onnistumista. Tässä tutkielmassa käsitellään yleisellä tasolla dokumenttienhallintajärjestelmän käyttöönoton sisältöä, tunnistetaan käyttöönoton onnistumistekijöitä aiemmasta tutkimuksesta ja pienistä esimerkkitapauksista sekä pohjustetaan ajatuksia käyttöönottosuunnitelman sisällöksi.

Tallennettuna: