Innovaatiopedagogiikka opinnäytetyön arvioinnissa
Innovaatiopedagogiikka opinnäytetyön arvioinnissa
Turun ammattikorkeakoulussa opinnäytetyön kehittämisessä on edetty vaiheeseen, jossa on otettu käyttöön opinnäytetyön (AMK) yhteinen arviointityökalu, johon sisältyvät osaamiskuvaukset perustuvat innovaatiopedagogiikkaan. Arviointityökalulla on pyritty sujuvoittamaan arviointilausunnon laatimista ja ohjaamaan arviointia niin, että siinä otettaisiin huomioon juuri innovaatiopedagogiikka, joka toimii myös opetuksen suunnittelun perustana. Tässä artikkelissa tarkastelen sitä, millainen innovaatiopedagogiikkaan perustuva ammattikorkeakoulun opinnäytetyön arviointiväline on, miten sellaiseen on päädytty ja miten arviointityökalua on tarkoitus kehittää. Ensin luon lyhyen katsauksen ammattikorkeakoulun opinnäytetyön kehittämiseen sekä arvioinnin kehittämiseen osana sitä.
Kieli |
suomi |
---|---|
Sarja | 242 |
ISBN |
978-952-216-657-9 |
ISSN |
1457-7925 |
Kuuluu kokonaisuuteen |