Messuosallistuminen osana markkinointiviestinnän keinoja
Messuosallistuminen osana markkinointiviestinnän keinoja
Opinnäytetyössä tarkastellaan messuosallistumisen hyödyntämistä osana yrityksen markkinointiviestintää. Työn tavoitteena oli tehdä toimeksiantajalle helposti noudatettava messusuunnitelma, josta selviää toimenpiteet ennen messuja, messujen aikana ja messujen jälkeen.
Teoriaosuudessa käsitellään markkinointiviestintää ja sen keinoja, joista tarkemmin menekinedistämiskeinona messuja. Tarkastelun kohteena ovat myös markkinointiviestinnän suunnittelu ja seuranta, integroitu markkinointiviestintä sekä segmentointi ja yrityskuva.
Toimeksiantaja osallistuu rakentamiseen, remontointiin ja sisustamiseen erikoistuneisiin Pytinki-messuille, jotka järjestetään Seinäjoella keväällä 30.3. – 1.4.2012. Opinnäytetyön tuloksena on messusuunnitelma, jota hyödynnetään näillä messuilla.
Kieli |
suomi |
---|---|
Aiheet |