Haku

Yrityksen huoltopalveluosaston toiminnan tarkastelu

QR-koodi

Yrityksen huoltopalveluosaston toiminnan tarkastelu

Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata Vehon huoltopalveluissa työskentelevän työntekijän työn haasteita, monipuolisuutta ja laajuutta eli sitä, miten kattava tietotaito heillä pitää olla eri korjaamoprosesseista ja tietojärjestelmistä. Samalla pyrittiin selvittämään ongelmakohtia, joihin kyseinen työntekijä törmää työssään ja olisiko ongelmakohtiin löydettävissä ratkaisuja.

Opinnäytetyö perustuu tekijän omaan työkokemukseen sekä henkilökohtaisiin keskusteluihin yrityksen eri osastoilla työskentelevien työntekijöiden kanssa.

Tulosten perusteella on havaittavissa kehityskohteita tietojärjestelmissä, joista kaikki eivät ole yrityksen omassa hallinnassa, sekä tiedonvälityksessä korjaamon ja huoltopalvelun välillä. Korjaamojärjestelmään ei kirjata kaikkea asiakasviestintää, jolloin asiakaskontaktit ovat haasteellisia asiakaspalvelijalle, jolle asiakaskontakti tulee.

Tallennettuna: