Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa
Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa
Aaltola_Juhani_screen.pdf
(Jyväskylän yliopisto - JYX)
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (249 sivua) : kuvitettu |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
[2020]
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, 1989 |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 69. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Juhani Aaltola |
Digitoitu manifestaatiosta |
Aaltola, Juhani. Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa. Jyväskylä : Jyväskylän yliopisto, 1989. 9516800866 |
ISBN |
978-951-39-8314-7 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |