From music syllabi to teachers' pedagogical thinking : a comparative study of Estonian and Finnish basic school music education
From music syllabi to teachers' pedagogical thinking : a comparative study of Estonian and Finnish basic school music education
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 PDF-tiedosto (126 sivua) Julkaistu myös painettuna |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2014.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, 2014 |
Sarja | Tutkimuksia / Helsingin yliopisto, käyttäytymistieteellinen tiedekunta, opettajankoulutuslaitos, ISSN 1799-2508; 359. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Anu Sepp |
Painettu |
9789521095412 |
Järjestelmävaatimukset |
Internet-yhteys |
ISBN |
978-952-10-9542-9 PDF |