Oppiminen ja asiantuntijuus : työelämän ja koulutuksen näkökulmia
Finna-arvio
Oppiminen ja asiantuntijuus : työelämän ja koulutuksen näkökulmia
Tallennettuna:
Ulkoasu |
328 sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Lisäpainokset: 2. p. 2002. - 3. p. 2005. Kirj.: Juhani Kirjonen [ja muita]. |
Julkaisija |
Porvoo ; Helsinki ; Juva :
WSOY,
1999.
2005. |
Luokitus |
nlm L Kasvatus. Opetus. Koulutus (udkf 37) Sosiologia (udkf 316) Organisaatiotutkimus. Organisaatioteoria. Johtaminen (udkf 65.01) udkx 001 udkx 004.7 udkx 159.953 udkx 316.3 udkx 33 udkx 331.1 udkx 331.36 udkx 331.36:37:331.1:004.7:001 udkx 37.01 udkx 37.015.3 udkx 371.3 udkx 374.7 udkx 658.386 udkx 331.101 udkx 331.3 Kasvatus. Opetus. Kasvatustiede (ykl 38) Henkilöstöpolitiikka (ykl 69.13) Sosiaaliset järjestelmät (ykl 30.11) Työ. Työelämä (ykl 36.13) ykl 38.01 Opetusoppi (ykl 38.2) Aikuiskoulutus. Vapaa sivistystyö (ykl 38.6) Liiketalouden hallinto (ykl 69.1) |
Aiheet | |
Lisätiedot | Anneli Eteläpelto, Päivi Tynjälä (toim.) |
Sisältö/kappaleet | 2 tietuetta |
ISBN |
951-0-23666-7 pehmeäkantinen |
Standarditunnukset |
EAN 9789510236666 |
Kontrolloimaton nimeke |
Informaatioyhteiskunnasta oppimisyhteiskunnaksi? - työelämän näkökulma keskusteluun Asiantuntijan itseohjautuvuuden rajat - kokemuksia lääninhallinnon organisaatiomuutoksesta Asiantuntijuus muuttuvassa työtoiminnassa Henkilöstökoulutuksen rajat ja mahdollisuudet Ongelmien kauttako asiantuntijaksi? - henkilöstön kehittäjien kokemuksia työnsä ongelmallisista tilanteista Mitä tohtorin pitää osata? Kognitio, käytäntö ja kulttuuri: lintubongarin pidempi oppimäärä Konstruktivistinen oppimiskäsitys ja asiantuntijuuden edellytysten rakentaminen koulutuksessa Projektioppimisen haasteet ja mahdollisuudet Kollaboratiivinen oppiminen teknologiaympäristöissä Digitaaliset portfoliot asiantuntijuuden osoittamisessa ja jakamisessa Tieto- ja viestintätekniikka asiantuntijaksi oppimisen tukena Opettajan ammatillinen kehitysprosessi ja sen tukeminen Opettajuus narratiivisena identiteettinä Kulttuurikompetenssin oppiminen toisesta kulttuurista |