Digimentoroinnin laatukriteerit
Digimentoroinnin laatukriteerit
Oppimateriaali
Luotu: 24.5.2021, Muokattu: 25.5.2021
Sisältö
- Digimentoroinnin laatukriteerit opiskelijan näkökulmasta (pdf, 588,1 kt)
- Digimentoroinnin laatukriteerit työelämän näkökulmasta (pdf, 545,9 kt)
- Quality criteria for digital student mentoring from the student point of view (pdf, 862,1 kt)
- Kvalitetskriterierna ur den studerandes synvinkel (pdf, 516,1 kt)
- Quality criteria for digital student mentoring from the uas point of view (pdf, 559,4 kt)
- Digimentoroinnin laatukriteerit korkeakoulun nakokulmasta (pdf, 628,4 kt)
- Kvalitetskriterierna för den studerandes digimentorering ur högskolans synvinkel (pdf, 1,2 Mt)
- Digimentoreringens kvalitetskriterier ur arbetslivets synvinkel (pdf, 481,5 kt)
- Quality criteria for digital student mentoring from the working life point of view (pdf, 471,6 kt)
Oppimateriaalit tulevat Finnaan Avointen oppimateriaalien kirjastosta (aoe.fi).
Digimentoroinnin laatukriteerit on laadittu opiskelijan, korkeakoulun ja työelämän näkökulmista. Laatukriteerit soveltuvat niin itse- kuin vertaisarvioinnin välineeksi.
Digimentoroinnin laatukriteerit opiskelijan näkökulmasta on tarkoitettu kouluttajien avuksi laadukkaaiden digimentorointitoteutusten suunnitteluun, toteutukseen ja arviointiin. Tarkastelun kohteen on opiskelijamenotorinti työelämän ja koulutuksen yhdyspinnoilla.
Digimentoroinnin laatukriteerit korkeakoulun näkökulmasta on laadittu ammattikorkeakoulujen digimentoroinnin kehittämisen tueksi. Tarkastelun kohteena on, miten korkeakoulu toteuttaa ja kehittää opiskelijamentorointia digitaalisuutta hyödyntäen työelämän ja koulutuksen yhdyspinnoilla.
Digimentoroinnin laatukriteerit työelämän näkökulmasta on laadittu tueksi mentoroinnin yydistamiseen digitaalisissa työelämän toimintaympäristöissä. Tarkoituksena on auttaa mentoroinnin eri toimijoita (esim. mentorointi-palvelujen ja ohjelmien tuottajat ja ekhittäjät sekä mentorointia henkilöstön jatkuvan oppimisen ja osaamisen kehittämisessä hyödyntävät yritykset ja organisaatiot) kehittämään laadukasta, monimuotoista ja muuttuvan työelämän tarpeisiin vastaavaa digimentorointia omassa kontekstissaan.
Aineiston käyttöoikeudet |
---|
CC BY-SA 4.0 Mitä merkintä tarkoittaa? |
Kohderyhmä |
Ohjaaja tai mentori Opettaja |
Koulutusaste |
Korkeakoulutus |
Oppimateriaalin tyyppi |
0/Tool/ |
Aiheet |
Kieli |
suomi englanti ruotsi |
Muut nimekkeet |
Quality Criteria for Digital Student Mentoring Kvalitetskriterier för digitalt mentorskap |
Aineistotyyppi |
Oppimateriaali |
Organisaatio |
Avointen oppimateriaalien kirjasto |
Tunniste |
urn:nbn:fi:oerfi-202209_00024446_3 |
Tekijät |
Julkaisija |
2021
|
Julkaistu |
2021
|
Lähdekokoelma |
aoe |
Pääasiallinen käyttötarkoitus |
Arviointi |
Tallennettuna:
Aineistosta vastaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä
Aineistosta vastaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä