Haku

Asiakaspalvelun parantaminen Vantaan kaupungin talouspalvelukeskuksessa

Kuvaan voi liittyä käytön rajoituksia.

Katso käyttöehdot

QR-koodi

Asiakaspalvelun parantaminen Vantaan kaupungin talouspalvelukeskuksessa

Tallennettuna:
Ulkoasu
[61] lehteä : kuvitettu, taulukkoja
Kieli
suomi
Alkuteoksen kieli
suomi
Huomautukset
Toiminnallinen opinnäytetyö.
Julkaisija [Vantaa] : Metropolia Ammattikorkeakoulu 2014.
Opinnäyte Ylempi AMK-opinnäytetyö : Metropolia ammattikorkeakoulu, yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon koulutusala, tekniikan ja liikenteen ala, yrittäjyyden ja liiketoimintaosaamisen koulutusohjelma.
Aiheet
Lisätiedot
Sirpa Viinikari